herethereandeverywhere<3 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Plutselig har jeg fått sånn enormt sug etter å spise noe hele tiden! Har aldri vært noe godtemons eller følt noe særlig søtsug eller annet sug men nå de siste to tre ukene så har jeg begynt å småspise hele dagen. Går å snoker i skapene hele tiden og spsiser alt mulig. Prøver å spsie mest mulig frukt og grønt men jeg spsier liksom alt annet i tillegg. Er ikke tomkjefta hele dagen....... Mangler jeg noe? Er jeg syk? dette er uvant
herethereandeverywhere<3 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 tanken har slått meg, men jeg kan egentlig ikke bli gravid uten "hjelp".... Har tre prøverørsbarn, en på tre og to på ett, så det er vel lite sannsynlig? har jo hørt om at det kan skje, men hjelp....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 det er vel når man har slått seg til ro med tanken om at man ikke kan få barn de kommer.. Skjedde her iallefall:)
herethereandeverywhere<3 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Gjett hvem som skal rett på apoteket og kjøpe test!?
Gjest Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Og gjett hvem som må rapportere her hva den testen viser =)
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Så spennende!! Har du 3 prøverørsbarn altså, tenk om naturen klarte det selv denne gang. Håper du før det svaret du vil:) Så må du jo si i fra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå