Gå til innhold

Hva har skjedd med meg?


herethereandeverywhere<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har jeg fått sånn enormt sug etter å spise noe hele tiden! Har aldri vært noe godtemons eller følt noe særlig søtsug eller annet sug men nå de siste to tre ukene så har jeg begynt å småspise hele dagen. Går å snoker i skapene hele tiden og spsiser alt mulig. Prøver å spsie mest mulig frukt og grønt men jeg spsier liksom alt annet i tillegg. Er ikke tomkjefta hele dagen.......

Mangler jeg noe? Er jeg syk? dette er uvant

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er gravid???

Skrevet

tanken har slått meg, men jeg kan egentlig ikke bli gravid uten "hjelp".... Har tre prøverørsbarn, en på tre og to på ett, så det er vel lite sannsynlig? har jo hørt om at det kan skje, men hjelp....

Skrevet

det er vel når man har slått seg til ro med tanken om at man ikke kan få barn de kommer.. Skjedde her iallefall:)

Skrevet

Gjett hvem som skal rett på apoteket og kjøpe test!?

Skrevet

Og gjett hvem som må rapportere her hva den testen viser =)

 

 

Skrevet

Så spennende!! Har du 3 prøverørsbarn altså, tenk om naturen klarte det selv denne gang. Håper du før det svaret du vil:)

 

Så må du jo si i fra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...