Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 hei,ex fikk et brev fra min advokat på tirsdag (jeg henta posten å la den i foreldrenes postkasse,så jeg VET han har fått det) men vet av erfaring at han ikke gidder å åpne "sånne" brev,3 åringen vår skulle egentlig hjem igår,men i og med at han ikke har lest brevet vet ikke far det. å jeg ville ikke starte noen diskusjon foran de andre barna. jeg sendte en sms der jeg skrev at det var viktig at han leste brevet,men vet jo fortsatt ikke om han har gjort det. hva skal jeg gjøre da? det er ang samvær og div andre ting. jeg tørr faktisk ikke ringe han for fy f... hvor forbanna han kan bli,å når 3 åringen er der,å vil jeg ikke at han skal bli redd. jeg regner med han har svar frist til advokaten? hva skjer vist han ikke svarer? har prøvd å ringt advokaten,men han er bortreist denne uka..
Engle barn Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hei til deg:).. Dette har jeg og min eks vært igjennom i tre år snart, så om du lurer på noe ang dette så send meg en personlig melding. Det var litt for lite info til at jeg kan svare deg konkret på spm ditt! Dette er en veldig slitsom og mentalt stressende prosess, ikke alltid like lett til å få det til å fungere. Og man vil jo bare det som er best for sine egne barn:)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå