Gå til innhold

Tilby x-dame lokaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe som dukket opp i hodet mitt i dag som jeg vil lufte og høre hva dere mener:) Det er så mye snakk om svigermødre og hvordan de "skal" oppføre seg.

Når jeg kom sammen med min mann ofr 7 år siden, så hadde han vært singel i fem år. Damen han hadde før det, var en fra ungdomsskolen, de var sammen i tre-fire år. Denne damen er utrolig søt og grei, har ingen ting negativt å si om henne. Hun er verdens søteste, og har det peneste navnet jeg vet om:) Men svigermor som også er kjempegrei altså!!!, hun kunne finne på å lese opp fra dagboken sin, til meg, om att min mann og x-damen (da de var sammen altså), nå kom de til campingvognen og de skulle overnatte, og ...er så søt osv...Dette gjrode hun ved to anledninger første året.

Nå for ett år siden, så tok svigerFORELDRENE mine kontakt med x-damen hans for å høre om hun ville leige ett lokale de eier for å starte sin egen bedrift, for hun er jo så flink. noe x-damen takket nei til, for hun har jo en god jobb som hun trives i. Etterpå, annonserte de lokalet for alle.

Begynte å tenke i dag,att dette var da egentlig snålt? Eller? Har ingen vonde føleser for dette altså, bare synes det er litt snålt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...