Gå til innhold

Mens'n smerter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ei natt, lå på alle 4 i senga å vugget frem og tilbake! Hadd sånn mens'n smerter nedi i eggstokkområdet!! Kjenner d vakt i rygge å men ikke noe spess men hadd ikke en god natt i natt! Er øm i området i dag å.. Er i uke 38,5 kan dette være at d ikke er lenge til fødsel? Er førstegangs så vet jo ingenting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) Hvis det kommer i tak liksom, med gjevne mellomrom, så kan det være rier. Hadde det slik med første ihvertfall. Hadde det ikke vært for at vannet hadde gått, så ville ikke jeg skjønt at fødslen var i gang.

Skrevet

D er som jeg har den måndtlige, vet ikke helt om d er tak nei! Er sånne murringer heletiden... hm! baby'n tøyer og strekker! Får føtter og hender ut til siden:D

Skrevet

Jeg har hatt det sånn i hele natt og store deler av dagen i dag. Det er konstante mensmurringer i mage og rygg. Jeg er tredjegangs fødene og har ikke opplevd dette tidligere. Når mine rier har begynnt har det kommet i tak. Jeg er i dag 5 dager over termin så jeg lurer jo litt....

Men jeg var hos jordmor i går og ble strippet så det er jo mulig det er modningsrier også. Men vondt og litt ekkelt er det samme hva det er.

Skrevet

kansje et dumt spørsmål, men kan jeg spørre hva stripping betyr?

Skrevet

Stripping er at jordmor drar og tøyer litt i livmorhalsen, for å få fart på sakene. Ikke at det har hjelpet meg noe.

Skrevet

Starten på min første fødsel var slik. Trodde at det var kynnere, og falsk alarm. Denne fasen varte ca 12 timer. Etterhvert fikk jeg mere tak og kunne begynne å ta tiden. Først 9 timer før han kom ringte jeg sykehuset.

Skrevet

jeg har hatt ganske sterke "menssmerter" 1-3 ganger hver dag den siste uka. Det varer ca. 1-2 minutter før det stopper, noen ganger mer.

Jeg er bare i uke 35, så jeg regner med at det er en form for kynnere...

Skrevet

minner meg om de smertene jeg har, jordmora sier at det er livmorbåndene som strekker seg, men fy så smertefullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...