Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg er så heldig å ha verdens beste besteforeldre til barna mine... Dem tar dem med på turer, vil ofte ha dem i helgene og gjør alt dem kan for dem... Det er aldri nei om vi spør om hjelp... Jeg er heldig jeg!!!!!:)
Holly❄️ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ja, slik hadde vi det:) Nå er det bare svigerfar det går an og høre med.. alle de andre er visst så opptatt, at det blir et slit for dem og tilbringe tid med barnebarna sine... er så oppgitt over dem!! Mest sint siden de var helt i hundre etter ungene før, men nå er de ikke så viktige lenger... Svigerfar kan jeg iallefall ikke klage på, verdens beste bestefar!!
Har to godgutter! Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Thomas er også heldig! Bestemor har gått ned til 80 % stilling for å ha en bestemordag - bestefar er pensjonist så fredager er han sammen med dem. Ser de ofte ellers også, bor 5 min unna oss. Der er kjempeglade hvis han kan få komme på overnatting i tillegg:) Vi er heldige som har det sånn ja:)
olebrum30_05&09&13 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 jeg å har det slik pluss at svigermor kommer hver morgen kl. 05:45 å tar over hjemme så jeg får gått på skolen å sambo på jobb, hun gir henne frokost, gjør henne klar til bhg, rydder hjemme å er helt topp.. i tillegg henter hun jenta vår i bhg av og til viss jeg vil sitte på med sambo hjem:) verdens beste bestemor å svigermor.. er kjempeherlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå