Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 For å gjøre en laang historie kort så fikk jeg sinnsykt mange mørke stygge flekker i ansiktet helt i starten av svangerskapet som fremdeles er der nå flere mnd etter fødsel...Jeg er veldig ukomfortabel med dette og gikk til hudlege da jeg var noen måneder på vei. Men fikk til svar at dette var det ikke noe og gjøre med før etter fødsel og ammingen var over.. D skjønner jeg godt og jeg hadde ikke kommet til tatt sjansen på å bruke noen ting så lenge det kan påvirke småen min.. Men nå har jeg gått sånn i over 1 år og føler meg rett og slett stygg og det går utover selvfølelsen og meg som person også. Men så tenker jeg også at jeg gjerne vil det beste for barnet mitt og vil gjerne amme. Jeg har nok melk,men småen min tuller så fælt ved puppen,uintressert liksom. Så jeg driver og pumper og gir på flaske. Det jeg lurer på er hva hadde dere gjort..Tenkt på dere selv og blitt kvitt flekkene(det er maassse!!!)eller satt babyen først og ammet lenger.(han er straks4 mnd) Ble et rotete innlegg,men håper dere forstår... Jeg er så i tvil:(
mamman te Vetle og Alma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Huff, dette var vanskelig å svare på.. Det er selvfølgelig viktig for gutten å få mm, men er vel viktigere for han å ha en mamma som er glad og fornøyd. For tro meg, de merker om mamma har det bra eller ikke. og dette igjen kan påvirke dem. Feks om du er stresset og ukomfortabel med ammingen blir baby ofte stresset også.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg tror jeg hadde satset på å bli kvitt flekkene hvis det plager deg veldig.. Ditt velvære er også viktig for babyen. Og babyene vokser helt fint opp på MME og :-)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg ville gått tilbake til hudlege og begynt å få ordnet med time til behandling osv nå og så ammet frem til da, det er vel gjerne litt ventetid på slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå