Gå til innhold

har det kommet nytt forelsdre og barn? med test av vinterdresser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel på mandag i butikkene:o)

Skrevet

Ja, men anbefaler deg å se bort fra den. Elendige kriterier de har testet etter, det samme gjelder hvilke dresser de har testet.

Skrevet

noen som kan anbefale en da? samme med sko.. vetle er 10 mnd. hvilke sko er greie å begynne med. Gutten har aldri hatt sko på seg. Blir snart litt før kaldt å være ute med "turnsko" som hm har..

Skrevet

Ja, støtter Gutsbestebarn fått jente der...tar de testene i F&B med en stoooor klype salt...en bør i allefall lese hvilke kriterier de legger vekt på - er ikke alltid like relevant spør du meg (for eks å legge vekt på pris, men se bort i fra bevegelighet og komfort).

Skrevet

Jeg har bare hatt Reimatec til min gutt - men han er litt eldre og går fulltid i bhg, så spørs hva som er nødvendig ift hvor mye ute han er. Hvis han går i bhg ville jeg kjøpt Reimatec - vanntett, vindtett, blir ikke klam, holder seg varm og den er lett å bevege seg i for de små.

Har kjøpt Viking Thermo (cherroxer) til Tobias, de virker veldig lette og gode. Skal kjøpe Ecco vintersko (som i fjor). De er de eneste som passer foten hans (han har veldig høy vrist) og så er de varme og gode:o)

Skrevet

han begynner ikke i barnehage før i januar så da er han over året. vil du anbefale å vente til da med å kjøpe? han har stor fot, så er redd for å kjøpe nå som er for liten til januar. Ble anbefalt de viking cherroxene av ei anna og. Så de er sikkert bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...