Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Gutten min på 11 uker vil ikke sovne selv noe han gjorde helt fint før. Nå blir han bare grinete og må vugges i søvn. Er det dumt å gjøre det hver gang? Håper noen kan si at det er en fase som går over?
snupp & mamma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 det er nok en fase som går over.. hvor lenge den varer er vanskelig å si. jenta mi er snart 9 mnd, og sovinga har variert voldsomt! nå har det stabilisert seg någenlunde hvor hvertfall kveldslegginga går på minutter. tidligere har hun hatt kjempelett for å sovne i 1 mnd, så forandrer det seg over natten. så du vil nok iskkert møte på flere sånne perioder. har en tanteunge hvor det også går opp og ned med sovingen. du får sette pris på de gangene han sovner selg, og bygge opp ekstra tolmodighet når det er litt vanskligere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå