Gå til innhold

Hvordan holder dere liv i forholdene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det ofte fint en periode, er kjempekoselig mot hverandre osv. Plutselig så er det noe som skjer og vi begynner å krangle å bli ekle mot hverandre. Vi har to sønner sammen og vil gjerne at ting skal fungere. Hva skal vi gjøre? Hvordan klarer dere å være blide mot hverandre hver dag? Tips ønskes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi krangler aldri vi...

Vi har perioder som kanskje dagene flyter i ett og vi ikke koser oss så mye sammen, men vi tar det alltid igjen!

For oss er helgene hellige, og da har vi minst en kveld vi koser oss skikkelig. Mannen min har aldri vært hverken kranglete eller spydig, og samme hvor lite samliv det er i travle perioder, viser han aldri misnøye.

Mulig jeg er ekstremt heldig:-)

Skrevet

Svelger kameler! ;o) Hehe...neida, men det er litt sannhet i det da. Noen ting som man kanskje irriterer seg over med den andre må man bare lære seg å leve med, og dermed slutte å irritere seg over det. I tillegg er det vel noe som heter "pick your battels" (herremin, skrives det sånn??) Vi har også sluttet å sutre, dvs hvis den ene lirer av seg litt (f.eks meg når han ikke har vasket koppene når jeg har vært på senvakt), så går vi ikke å er langsinte og sure på hverandre. Vi tar det der og da, og blir ferdig med det. Etterpå er vi like blide. :o)

I tillegg prater vi masse sammen, legger oss aldri mer som uvenner og prioriterer sex selv om vi er slitne. Har vært sammen i 11 år nå, og da lærer man jo hverandre godt å kjenne, og lærer hva som funker og ikke funker. :o)

Men ikke alle dager er en dans på roser, og det kan man ikke forvente heller. Men man trenger jo ikke bli ufin mot hverandre, det oppnår man jo ingenting med, bortsett fra å såre den man liksom skal være aller mest glad i. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...