Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 fikk en gutt for 11 dager siden, jeg ammer og alt går bra, men jeg svetter så utrolig masse om natten. Detter er skikkelig plagsomt, er så masse at hele senga mi blir våt. noen andre som har eller har hatt det slik??? lurer på om jeg er syk eller om d r normalt??
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 det er helt normalt! det går over etter en stund. Kroppen skal kvitte seg med overskuddsvann +++
Mamman til M&E Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Helt normalt :-) Jeg gjør det faktisk ennå og gutten min er over 6 mnd nå. Veldig plagsomt!
Mamsen og lillegutt Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 tror det er helt normalt. Jeg var også gjennomvåt av svette om natten.... måtte skifte sengetøy veldig ofte. Gutten min er 9 uker nå,og det har blitt bedre,men fremdeles varm om natten. Og så svetter jeg lettere om dagen enn jeg gjorde før jeg fikk han. Har sikkert noe med hormoner å gjøre... Veldig irriterende,men men... Lykke til!
m@rie82 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 hei!! jeg svettet også en del 1-2 uker etter fødselen, men så ga det seg. har vel kanskje noe med hormoner å gjøre?... uansett kan du jo også ringe helsestasjonen eller fastlegen din og forhøre deg litt om dette. håper det går over snart da. gratulerer med den lille gutten forresten!! kos deg masse!! lykke til!!
Fia tobarnsmor Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Du har sikkert skjønt det nå, men kan jo si det jeg også: Helt normalt:-)
snupp & mamma Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 jeg svetter enda om natten.. jenta mi er snart 9 mnd! :/ håper det stanser snart.. ikke like mye som før da.. jeg må jo være proppfull i hormoner og drit!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Jeg måtte skifte på senga annenhver dag de to første ukene etter fødsel. Var gjennomvåt av svette på hele kroppen. Svetta av meg et kilo om dagen. Forferdelig plagsomt, men deilig å se at vekta går ned da Den verste svettinga ga seg etter ca 3 uker. Nå er jenta mi 10 uker, og nå får jeg bare litt hetetokter innimellom. Husker at jeg svetta enormt mye når jeg amma også. Så helt normat ja!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Tror det er ganske normalt ja.. Jeg svetter også mye om dagen, men spesielt om kvelden, ikke så ille på natta. Og det er beina, føttene og henda som svetter mest.. Litt slitsomt er det, men jeg husker fra forrige gang jeg fikk barn at det gav seg etter en stund, så det er håp. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå