C&L snart m BaBy igjen Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Vi er invitert til familien i Sveits for å feire jul i år, og vil gjerne dra om det er forsvarlig og om flyselskapene lar meg fly..Noen som er stø i "reglene" rundt dette??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 kommer litt an på hvilket flyselskap det er, men på sasbraathens så kan man fly til det er 3 uker igjen til terminen tror jeg. stå om det inne på sidene deres. regner med at du kan gå ut ifra at du får fly når du er 7 månder på vei ja.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Her er det som står på sas sine sider: Inntil 4 uker før termin Ingen begrensninger. Mellom 2 til 4 uker før termin For reise mellom 2 og 4 uker før termin kreves det en legeerklæring. Reisetiden for hver enkelt strekning kan ikke overstige 4 timer. Mindre enn 2 uker før termin Gravide aksepteres ikke.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Takk for svar, tenkte reise med norwegian så jeg får sjekke på deres sider;) Da kommer vi oss sikkert til Sveits til jul likevel.
Fløffy Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Fløy med Norwegian i august i år og venter i oktober. Anbefaler støttestrømper til flyturen, men ellers er det bare å reise! god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå