Meg og bøllegutta!! Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Minstegutten vår er 7 1/2 mnd og sover egentlig alltid godt på natta. Men nå har han vært forkjøla i en uke og det er bare tull... Våkner og jeg ammer han, men han får ikke sove igjen......... Ligger og babler og klager om hverandre.... Tett i nesa, hoster og hes............I natt var han våken fra 23 til 01.00!! Til slutt begynner han å grine da for da er han jo trøtt; (( Stakkars.......... Slitsomt med dårlig søvn!! Er det vanlig at de blir såplaget på nattestid av en vanlig forkjølelse? Hva er deres erfaring?
Fia tobarnsmor Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Huff, stakkars dere begge to! Min gutt er bare 3 mnd, og har hatt en forkjølelse. Han var også plaget på nettene, men det hjalp da jeg hevet hodeenden av senga hans, og satt vinduet på en liten gløtt. (fikk det anbefalt av helsesøster, syntes det hørtes rart ut fordi det er kaldt ute, men det skal visst være bra) Du får trøste deg med at det går over! Klem
Meg og bøllegutta!! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Ja det går jo over : ) Hvor lenge holdt gutten din på med dårlige netter pga forkjølelse? Har prøvd å heve hodenden på senga uten at det hjalp noe serlig. Vindu står åpent på rommet hans frem til vi legger oss, syns det blir litt kaldt der inne siden han spatker av seg dyna............. Har prøvd å dryppa nesa hans også men han blir tett i nesa i løpet av natta uansett,,,,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå