Expat Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #26 Skrevet 2. oktober 2007 Vel, jeg vil si jeg har MANGE GODE VENNER her. Hadde aldri gidda å henge her om folk ikke var greie med meg!
Sjokomelk<3 Skrevet 2. oktober 2007 #27 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg henger her for å se etter tips o.l. .. er desverre ikke så naiv at jeg kaller folk jeg aldri har møtt for venner, særlig ikke folk inne på nett.. fleste her inne er nok ganske så sikkert annerledes i virkeligheten enn det de er her.... Falske venner vil jeg ikke ha
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. oktober 2007 #28 Skrevet 2. oktober 2007 Heldige du da ) Kos deg masse og send litt varme til Trondheim ) Klem
Expat Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 2. oktober 2007 Jaja, da får jeg skrangle rundt her inne som bare meg selv, da... Om det bare er meg som ikke pynter på virkeligheten...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #30 Skrevet 2. oktober 2007 jeg syns virkelig du skal krangle med gubben om fjernkontrollen... tenk å sitte å henge her når du er på Hawaii.. jeg er dypt sjokkert! hehe jeg er en av vennene:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå