Gå til innhold

Familiefotografering til Fame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var med en slik gratiskupong i foreldre & barn. Har så lyst til å ta familiebilder, men har hørt at det er så sinnsykt dyrt! Var ett gratis bilde, men regner med vi vil ha fler og større bilder.

Noen som har tatt familiebilder hos fame? Hvor mye kom det på? Fine bilder? Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir fine bilder, men det er dyyyyyyyrt å bestille flere siden du må kjøpe med en overpriset ramme.

Kommer aldri til å bruke de igjen pga det.

Treige er de også. Måtte vente mange måneder på det ene bildet vi bestilte ekstra........for klarte ikke la være.

Skrevet

Har så lyst å ta Fame-bilder av ungene...men kjedelig med så dårlig service da...Regner med det var i Bergen du tok?

Kjøpte dere cd med alle bildene på? Det går vel an også...kan en skrive de ut selv da, evt sende de til Elite foto el?

Skrevet

Var i Bergen ja.

Kjøpte ikke cd. Burde vel ha gjort det siden vi hadde vanskleig for å velge bilde.

Men neste gang blir det til at vi holder oss til det gratisbildet eller drar et annet sted. Maken til frekk dame jeg møtte da jeg ringte og purret på fremkallingen skal en lete lenge etter også.

Skrevet

Uff - er dårlig det altså:o( Ikke alle som skjønner at de jobber i et service-yrke tydeligvis...

Vet du om noen andre flinke i Bergens-området da? Har en gratis-kupong som jeg fikk da jeg tok gravid-bilde på Fame som jeg hadde tenkt å bruke...men nå ble jeg litt usikker...den må brukes før Milla er 4 mnd også, og det er vel kanskje litt tidlig...?

Skrevet

Hadde trygt gått inn der for å ta gratisbilder, men jeg skal aldri mer legge igjen noe penger der.

Har bare brukt de i Bergen, men jeg kan anbefale en bra en i Lillestrøm derimot, he he.

Skrevet

Ja, Lillestrøm blir kanskje litt langt for å ta noen bilder, he he;o)

Får prøve Fame da...de har jo så mange stilige bilder på sidene sine og jeg ble kjempefornøyd med gravide-bildene mine.

Skrevet

Ja det er knallflinke til å ta andreledes bilder.

Bare så synd at resten hos dem er elendig.

Skrevet

Hvem kan du anbefale i Lillestrøm da? Hadde tenkt å ta bilder snart. Men jeg vil bare ta bilder og få med bildene på cd slik at jeg kan skrive de ut selv om bruke de til ting jeg selv ønsker.

Skrevet

Jeg har kjempe bra erfaring med Studio Oscar.

Har mye av de samme artige vinklingene som Fame, men er hundre ganger bedre i service.

Skrevet

Ok, kanskje jeg skal forhøre meg der da :))

Men når man går til fotograf og tar bilder, kan man få med bilder på cd og gjøre som man vil med dem? Jeg kommer ikke til å fremkalle et eneste bilde der, bare få fotograf til å ta bildene for meg. Og hva ligger prisene på?

Skrevet

Vi hadde bryllupsfotografering der, og det er jo litt anderledes priser enn vanlig. Men du kan iallfall få bildene på cd ja.

Dra innom og spør etter pris, der er kjempehyggelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...