Gå til innhold

Tror det er flere her som får abstinenser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jordmødrene er derdig ! Hehe. Ser for meg demonstrasjonstog utenfor NRK for å få flere episoder :-)

Er mye fødsels debatter her om dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bringer vel frem ting i minnet hos oss.. Glad jeg ikke er gravid når jeg ser på det. Au au ;-)

Skrevet

Æ får lyst på flere barn æ når æ ser jordmødrene. Enda lille snuppa e bare 2 mnd OG den siste her i huset. Har 3 nå og blir snart 42, så nå er det slutt.... Trur eg....

Bli aldeles bansjuk av den serien! Syns det e sånn flott opplevelse å føde selv om det gjrø inn i H vondt.

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å ligge og lure i korridorene på føden her når det ikke er mer å se på TV ;)

Skrevet

Det er en helt herlig serie, og jeg sutrer og sipper hver gang:p Skulle bare ønske jeg ikke var gravid mens den serien gikk, hehe. Har tenkt mer enn en gang at jeg ikke vil føde likevel;)

Skrevet

Så 10 minutter forrige uke, og ALDRI mer!! Jeg ombestemte meg jeg faktisk, har ikke lsyt til å føde igjen!

Men hadde sikkert fulgt med om jeg ikke hadde vært gravid :o)

Skrevet

Er eg den einaste mora i Norgesland som kjeder meg litt når eg ser på andre som føder?

Då eg var med på svigerinna mi sin fødsel derimot så hadde eg mange følelsar som for gjennom kroppen, og eg vart rørt og redd og heile spekteret. Eg klarer ikkje heilt å leve meg inn i eit TVprogram berre. Eg vart jo litt bevega av å sjå på han bekymra faren der han og kona fekk unge med tang, men eg vart ikkje så engasjert at eg kjem til å sjå fleire program.

Eg er gjerne ein kald fisk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...