Gå til innhold

varme vintersko i str 18???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det i det hele tatt finnes? jeg sliter så me å finne noen sko til jenta mi. hun er 9 mnd, men har veldig liten fot! hun går ikke enda, men krabber og synes det er stas å være ute i sandkassen o.l

hjelp meg å finne sko!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk.. knallfine, og ikke minst myke:) nå blei jeg såå glad.. men hvordan er størrelsene? vet du det? jeg burde vell kjøpe fra 6-18 mnd, men hun har veldig liten fot!

Skrevet

Hei gutten min på 11måneder går ikke selv enda. Og da anbefalest det ikke at dem bruker sko med hard såle. Vi har derfor vert på Reflks og kjøpt "ute sokker" Disse er tykke, gode og vannavstøtende. De har også slike i "regntøy" materialet. My letter for de små å krype,sitte i disse enn sko også. Vi er kjempefornøyd!

Skrevet

jeg kjøpte medium skoene, han er litt stor på føttene.. Men, jeg tenkte på at han skulle ha de hele vinteren og gjerne ha ullsokker inni også.

Men, om babyen din har liten fot, så vil jeg tro de henger godt på likevel pga den snøringen rundt leggen. Og du skal ha plass til stillongs og ullsokker.

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd. har str. M i stonz, synes de er litt store selv om man har ullsokker under.

Skrevet

Stonz er også myke sko... Ingen såler der... Vi har også de, og er kjempefornøyde. Hvis du bestiller fra Canada, så be de om å sende som gave uten å føre opp Commercial Value, da sparer du momsen. Vi har medium til snuppa på 10 mnd, ho er normal i føttene tror jeg.

Skrevet

Hvis hun ikke går enda så bør du ikke begynne å bruke sko.

Det finnes vanntette og forede "sokker" som kan brukes i steden. De er helt supre.

Brukte dette kjempemasse til min første og han ble aldri kaldt på bena. (på slutten gikk han med disse når han holdt seg til ting)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...