Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Noen ganger når vi har sex så lukter det noen ganger ganske stramt etterpå.Denne mnd skal jeg til gynekolog på dag 17 i syklusen for å se om jeg har/har hatt el. Er det noe som hjelper å smøre på eller noe som kan dempe lukten?Jeg har ikke sopp infeksjon eller noe som helst for det er blitt tatt prøver av.Kan jo ikke la vær heller å ha sex.Denne lukten kommer bare når jeg "fleker"å det må man pent nødt til hos gyn.Vet at gyn er vant til litt av hvert men den følelsen av å ligge der å kjenne den lukten syntes jeg virker grusomt ubehagelig.Velger å være anonym i dag.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 For meg høres det ut som om du har Bakteriell vaginose, det lukter o spes etter sex. Få det sjekket, det er godt å bli kvitt...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Hva kan man få mot det da?Takk for svar.
Mumrikken :) Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Flaggyl. Enten som tbl eller som vaginalkrem. Lett for å få sopp etter/underveis i kuren iallefall med vaginalkremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå