MamiMaribel Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Når skal man bytte ? (bortsett fra når det er synlig for trangt, selvfølgelig:-) Og hva skal jeg bytte til ? Finnes det noe best i test på bilstol ? Kan noen anbefale noe, kanskje ?
snupp & mamma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 det lurer jeg også på.. jenta mi er bare 9 mnd, men liker ikke så veldig godt å sitte i bilsetet fordi da må hun ligge litt.. så hun setter seg opp hele tide, med hodet, og det ser voldsomt strevsomt ut!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Hmm... Må innrømme at jeg var sikker på at bilstol og bilsete bare var synonymer for ekstra sikring i bilen jeg...? Mulig jeg tar feil altså.... Uansett... Datteren vår vokste ut av sitt første sete da hun var 8 måneder gammel. Da byttet vi til en str større (hadde henne fortsatt bakovervendt altså). Så lenge barnet ditt oppfyller kravene for et sete som er større kan du bytte til et nytt, men det er ikke nødvendig å bytte så lenge barnet ditt også oppfyller kravene til det setet du allerede har:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå