Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 kan noen forklare dustehue meg hvordan jeg hekler en forbaska opphøyd stav??? Lærte å hekle etter prøver,ikke mønster.men aldri vært borti den der staven... Forklar som om du skal lære en unge noe... ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg er i og for seg et heklende vesen, men jeg kan jo ikke den der jeg heller noe sier meg at det er fryktelig lett :-)))) jeg skal rope om det kommer over meg.
Northernlights Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Du,jeg skulle ønske jeg kunne!! Har fryktelig lyst til å lære meg hekling.Mamma lærte ikke før hun var nesten 50, så da er det håp for meg 0gså. Og deg ;o) Håper du får til den der opphøyde staven din. ;o)
Dailis Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Nå har jeg ikke heklet på flere år. Men jeg heklet den oppover i seg selv, hehe. Kjempebra forklaring:S Den skjønte du sikkert ingenting av..... Jeg bare prøver noen ganger og ser om jeg får det til å likne på bildet, hehe.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Urgh- her skulle jeg jo hjulpet deg. Jeg har jo 10 vekttall forming og sleit meg igjennom hekling, hakking, gimping og strikking... Eller var det mormor som gjorde de formingsoppgavene... (hysj) Heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå