onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 På tirsdag var vi hos fysioterapeuten. Han kunne da ikke løfte hodet enda når vi "drar" han i armene opp. Så med dette måtte vi jobbe med og fikk spesielle øvelser til dette. I GÅR KVELD KLARTE HAN DET!!! Alt etter to dager med trening. Gitt at jeg var stolt som ei høne og pappan og... :-) :-)
Felix&Lurifax Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hva slags øvelser da? Tror ikke vår gutt gjør det heller....
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Han gjordet det ikke pga skjevhet i kroppen. Og for å få bukt med det må han kunne løfte hodet først :-) Jeg måtte legge meg på ryggen, lent inn til sofalenen f.eks. med beina trekket opp. (som om en gjør sit-ups). Småen måtte ligge på mine bein. Så skulle jeg trekke han opp. Førs med veldig skråe bein, så flatere og flatere. I det tempo han klarte... Vi skulle gå ut ifra det han kan og bygge på det, istedenfor det han ikke kan... Håper du skjønte hvordan vi gjorde det, ikke lett å forklare. hehe
Mamma til to tette Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Så kjekt når de utvikler seg og at vi klarer å hjelpe dem! Vi har også gått til fysio pga skjevhet og han har derfor vært treig med å ligge på magen. Siste uken var det som om det gikk et lys opp for ham og nå nekter han å ligge på ryggen, rundt på magen ved første sjanse og jeg er også såååå stolt. Han får maaaasse ros og virkelig stråler av kryhet.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Ja, kjempe kjekt når utviklingen går framover :-) Så fint at det gikk opp et lys for gutten din mamma til aprilgutt. Da er det vel ikke lett lenger å trille når han bare vil ligge på magen. hehe
Mamma til to tette Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 He he prøv å bytte bleie du på en gutt som bare vil ligge feil vei ,-) Snart begynner vel krabbingen også...og snart løper vi vel rundt etter ham....så fort tiden går!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 Prøver å forestille det, ikke lett det nei. Min skyter bare rompa i været, ikke alltid lett det heller :-) Jeg skjønner at jeg har mye å se fram til. Og ja, tida går veldig fort. Egentlig for fort for at vi får alt med oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå