Gå til innhold

Nå må jeg skryte litt av småen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag var vi hos fysioterapeuten. Han kunne da ikke løfte hodet enda når vi "drar" han i armene opp. Så med dette måtte vi jobbe med og fikk spesielle øvelser til dette.

I GÅR KVELD KLARTE HAN DET!!! Alt etter to dager med trening. Gitt at jeg var stolt som ei høne og pappan og... :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags øvelser da? Tror ikke vår gutt gjør det heller....

Skrevet

Han gjordet det ikke pga skjevhet i kroppen. Og for å få bukt med det må han kunne løfte hodet først :-)

Jeg måtte legge meg på ryggen, lent inn til sofalenen f.eks. med beina trekket opp. (som om en gjør sit-ups). Småen måtte ligge på mine bein. Så skulle jeg trekke han opp. Førs med veldig skråe bein, så flatere og flatere. I det tempo han klarte... Vi skulle gå ut ifra det han kan og bygge på det, istedenfor det han ikke kan...

Håper du skjønte hvordan vi gjorde det, ikke lett å forklare. hehe

Skrevet

Så kjekt når de utvikler seg og at vi klarer å hjelpe dem! Vi har også gått til fysio pga skjevhet og han har derfor vært treig med å ligge på magen. Siste uken var det som om det gikk et lys opp for ham og nå nekter han å ligge på ryggen, rundt på magen ved første sjanse og jeg er også såååå stolt. Han får maaaasse ros og virkelig stråler av kryhet.

Skrevet

Ja, kjempe kjekt når utviklingen går framover :-)

Så fint at det gikk opp et lys for gutten din mamma til aprilgutt. Da er det vel ikke lett lenger å trille når han bare vil ligge på magen. hehe

Skrevet

He he prøv å bytte bleie du på en gutt som bare vil ligge feil vei ,-)

Snart begynner vel krabbingen også...og snart løper vi vel rundt etter ham....så fort tiden går!

Skrevet

Prøver å forestille det, ikke lett det nei.

Min skyter bare rompa i været, ikke alltid lett det heller :-)

Jeg skjønner at jeg har mye å se fram til. Og ja, tida går veldig fort. Egentlig for fort for at vi får alt med oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...