kkbf Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 fekk ikke et eneste strekkmerke i mitt første svangerskap, trudde derfor at jeg skulle slippe denne gang også.. Off syns det er helt pyton.. Jeg vet at det er mange som får mye strekkmerke å vet at jeg ikke har grunn til å syte, men er redd at dette bare er begynnelsen. Trur dere at jeg får mange nå når jeg først har fått mitt første??
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg fikk et da jeg hadde 3 uker igjenn med føste mann, å til slutt de 3 siste dagene fikk jeg 8stykke på hver side av magen, pluss noen på sidene.. Takk gud for at jeg får dekt de av staten for å fjerne de.. er ikke alle som er like elastisk i huden..
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 før jeg ble gravid så var jeg til legen, å sa at sånn herre skal ikke kroppen min se ut når jeg er 22 år, å med det mente jeg da strekmerkene. så da sa han at vi kunne søke om å fjerde de med laser så da gjore han det å fikk innvilget det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå