Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er ikke dette en utrolig rask førstegangsfødsel? Vil dere som har født karakterisere denne fødselen som en "drømmefødsel"? Hun har jo forferdelig vondt, men hun virker allikevel helt med og som hun har bra med krefter igjen?
m@rie82 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 hei! ja, dette synes jeg er en veldig rask fødsel for en førstegangsfødende!! hun vet ikke hvor heldig hun er!! jeg har født to ganger og begge mine fødsler varte i over 20 timer. tror hun klarer dette helt fint, men er selvfølgelig spent på å se i dag kl 12, når neste episode kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå