Gå til innhold

atle&helene-fødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette en utrolig rask førstegangsfødsel? Vil dere som har født karakterisere denne fødselen som en "drømmefødsel"? Hun har jo forferdelig vondt, men hun virker allikevel helt med og som hun har bra med krefter igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

ja, dette synes jeg er en veldig rask fødsel for en førstegangsfødende!! hun vet ikke hvor heldig hun er!! jeg har født to ganger og begge mine fødsler varte i over 20 timer.

tror hun klarer dette helt fint, men er selvfølgelig spent på å se i dag kl 12, når neste episode kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...