@stronauten med 3 små Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Lillegullet mitt på 20 mnd, har fått det for seg at å spytte er gøy. Han sitter gjerne på kne på gulvet, og sikler utover gulvet, eller han sitter ved bordet og kjører bil så spruten står. Kun for å se reaksjonen, så klart, men det er vanskelig å vite hvordan man skal reagere. Å overse er jo temmelig uhygiensik, det daler jo gørr på alle mann. Dersom jeg blir sint og sier hold opp, så girer han bare opp et hakk ;-P hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 MIn gjør ikke det men jeg hadde oversett.
alvefrøken Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Synes ikke du skal gjøre så stort nummer av det. Si rolig at slikt gjør en ikke, og tørk opp...og prøv å overse det ..... Det er vel ikke mere uhygenisk enn når de sikla som verst ved tannfrembrudd ?? Tørk over leker og slikt på kvelden med en microklut
annipia Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 har en liten spytter her i huset selv... men hun spytter det bare nedover haken sin.. kan jo bli veldig sår av å gå bløt på haka ute nå når det bynner å bli kaldt så håper hun slutter snart.. jeg tørker henne bare å overser henne.. hun er forresten 18 mnd..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Tulla mi holdt på sånn en periode også. Jeg sa enkelt og greit at sånt gjør vi bare i vasken. Så nå har hun sluttet, men når vi vasker henda så skal hun gjerne spytte oppi vasken da.. men der er det jo lett å skylle ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå