Gå til innhold

Bør jeg begynne med litt grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at ikke alle som får grøt sover bedre om natta av den grunn, men nå ser det ut til at han våkner mer og mer om natta, og det er jo ikke noe kjekt!!!

Han legger seg halv åtte-åtte, og i ukene før denne uka sov han da til ca 6, fikk mm og sov til vi gikk i bh med de to eldste kvart over åtte.

Denne uka har han våknet kl halv to (utrolig kjipt tidspunkt, for da er jeg sååå trøtt) i tillegg til kl seks. Betyr det at han er sulten? Han roer seg ikke bare med smokken, så det ender jo opp med pupp hver natt. I natt var klokken 3 før han våknet, så jeg lurer på om jeg skal se det an noen dager til, før jeg evt prøver med litt mer mat. Han var 4 mnd i forrige uke. Skulle tro jeg visste det meste, har 2 små til, men de sov rundt fra de var 2-3 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, 4 mnd er et tidspunkt da en del barn begynner å våkne litt på natta igjen for å få pupp, fordi det skjer så mye i utviklingen at de har behov for ekstra nærhet. Det skjedde med oss, og har hørt om en del andre også. Gikk over etter et par uker, så sov han til morgenkvisten igjen. Tror det er mange som feilaktig begynner med grøt litt for tidlig pga det. Men skjønner at det må være rimelig slitsomt når du har to til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...