Gå til innhold

Hva skal dere ha som hentetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi endelig fått vite at vi venter jente <3 <3 <3

Så da skal hentetøyet kjøpes inn.

Er helt hekta på ull denne gangen. Sist var jeg opptatt av alt det søte og tøffe til lille gutten. Jeg brydde meg ikke om materialet i klærna i det hele...

Nå lurer jeg på å handle hentetøy fra Nøstebarn.

Body og bukse i ull/silke -kanskje rosa?

Lue i ull/silke, og en god varm ytterdress i ullfleece.

Ønsker meg også ullfleeceteppe og saueskinn derifra.

Hva skal babyene deres ha på seg hjem fra føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår skal reise hjem i en hvit hel "dress" med en baby giraff på:)

også et hente sette i strikket ull ( lue,jakke bukse og sokker) som svigermor har strikket:)

Skrevet

Stikkete klær fra bestemor :) (oldmor te lillen)

=) bi så kos atter :)

Skrevet

Det vet jeg ikke....Samboer ville ut å handle det,mens vi ligger på sykehuset....Så søtt da...Så da vet jeg ikk hva han kommer med til lillegutt;)

Skrevet

jeg skal ha et strikket ullsett som tanten min har strikket:-)

kjempe søtt!!!

Skrevet

Åh, det er koselig med alt som er hjemmestrikka!!

Har nettopp lært meg å strikke selv.

Har strikka ei lita jakke som mitt første prosjekt.

Kanskje jeg skal fokusere på å finne oppskrift på et fint hentesett i ull?

Alle tips til oppskrift mottas med takk ;o)

Skrevet

Tubbies:

Masse gratis oppskrifter på www.garnstudio.no

Kan virkelig anbefale det!

Har selv strikket både lue, jakke og teppe fra de og de har blitt veldig fine!

Skrevet

Jeg skal ha på henne en søt strikket "ull snekkerbukse" med jakke til og lue å votter i hvitt med rosa detaljer..ser for meg at hun blir så søt i den. Mamma som skal strikke det. Åsså skal jeg ta med en supersøt rosa sparkebukse i velur med lue til som jeg skal ha med på sykehuset..vil at hun skal ha på seg det på bilde....:)

Skrevet

Vi skal ha et strikket sett med jakke, bukse, lue og sokker som min mormor har strikket :)

Skrevet

i mangel av noen som strikker til oss, kjøpte jeg et "sett" jeg syns var kjempeskjønt, på Exit... d gikk i lilla, rosa å hvit sparkebukse, kjempeskjønn hvit hekla-jakke med en lilla blomst på, å en søt enkel offwhite body med litt "rysjer" (ikke akkurat,men vanskelig å forklare;o)) på skuldrene :o))

blir vel å ha en sånn vinterdress-pose over :o)

syns dette var et skjønnt sett til en fornuftig sum ;o) hakke råa til sett for 6-7 hundre kroner desverre ...:o)

Skrevet

Har strikket et offwhite sett , men det er ganske lite så jeg er ikke sikker på om det passer. Gjør det ikke det så vet jeg ikke, kanskje jeg må sende pappa'n ut på handling (og da vet jeg VIRKELIG ikke hva vi ender opp med).

Skrevet

Har kjøpt et sett på Polarn o` Pyret som knøttet skal ha på seg. Skal evt. ha på seg en hjemmestrikket jakke utenpå som jeg tror (hørt rykter) svigermor sitter og strikker på ;o) Gutten skal tulles inn i et nyyyydelig ullfleezeteppe fra Nøstebarn.

PS. Første gutten i min familie på 4 generasjoner...hehe..

Skrevet

Har kjøpt et tynt bomullsett (sparkebukes & body) for å ha under et nydlig hentesett den vordene mormor har strikket! :) Kjempe fint, jakke å bukse m lue,stokker & votter..=) Stas m hjemmestrikket, minne for livet=)

Skrevet

Jeg har vel egentlig aldri helt skjønt dette med dyrt hentesett jeg...

Mine 2 andre og denne reiser hjem i body, hel dress i hvitt og ullfleecedress. Praktisk og varmt:)

Skrevet

Uff, får helt dårlig samvittighet for han i magen jeg... Hadde tenkt han skulle få reise hjem i det samme som første mann hadde på seg for to år siden. Bukse og jakke fra H&M. Kommer nok til å arve mye denne gutten stakkar siden han blir født på samme årstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...