lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 å kjøpe en sånn vippestol som vibrerer eller gynger? har litt lyst på en sånn, men den er jo dyr. Noen som har en sånn? hva synes babyen om den? er den verdt pengene? hva er best... den som vibrerer eller den som gynger? gutten min er 2,5 mnd.
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Vi hadde den og den var fantastisk!! Så mitt svar! God invistering!Løp å kjøp;)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Vi har en sånn BabyBjørn som vi kjøpte til eldstemann. Gynger. Har ikke prøvd de som vibrerer. Eneste jeg tenkte var at det er jo ikke så lenge du får brukt den. Måtte sette minstemann i TrippTrapp da han var 6 mnd og skulle få grøt. Han reiste seg jo opp i vippestolen, og det var rett og slett farlig. Men får du flere barn kan du jo bruke den igjen =)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Helnøtt: har du den som gynger eller den som vibrerer?
Linnsy77 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Jeg har vippestol som gynger og med musikk, fra fisher price, og det er virkelig verdt pengene. Endelig kan minsten sitte litt alene uten å måtte underholdes av meg. Han er 2 mnd. Anbefaler det på det sterkeste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå