prins07 og spire i magen <3 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 gutten min på 5,5 mnd sover så utrolig dårlig for tiden. Han våkner hver eneste gang søvnen går over i lett søvn. (drømmesøvn) Dette begynner å bli kjempe slitsomt, for jeg må stå opp å roe han nesten hver eneste time hele natta.... vært sånn i to-tre uker nå, så jeg begynner å bli litt sliten....=/ Er det noen som har noen gode tips til meg for å få han til å sove bedre om natta?? Dette må jo være slitsomt for han også.
snupp & mamma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 forstår at det er slitsomt. jenta mi på snart 9 mnd var slik en stund hun også. har du prøvd å vente litt ved å gjøre no? det gjor jeg, og til slutt så voknet hun ikke lengre. hender at hun vokner til, skriker og sovner igjen.. ofte når de gjør dette er de ikke helt våkne, men hvis han blir vant med å få hjelp til å falle i søvn igjen, så vil han naturlig nok ha det hele tiden. hvordan roer du han ned da? gir du melk?
Bægge dætern Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 det er ikke uvanlig at de våkner opp litt roper og skriker litt og turner rundt før de sovner igjen. det høres ut som noe er galt og at de er våkne, men ofte vekkes de bare mer av at du går inn og de lærer at du kan tilkalles om natten. helst bør de lære å roe seg selv, derfor bør du se på klokka og vente i tre til fem minutter, hvis lydene ikke har blitt til skriking bør du la barnet i fred. snupp og mamma kom med gode råd
En liten mamma Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Huff, sånt er slitsomt! Hvis Hedda våkner på natta, bruker vi å vente 5 minutter før vi går inn til henne og gir henne sutten. Da får ho tid til å roe seg selv, og som regel griner ho bare et par minutter og sovner igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå