Gå til innhold

Atle & Helenes fødsel episode 13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smuud:-D trodde man måtte vente helt til onsdag jeg...at det fulgte serien som går på nrk liksom

Skrevet

Herlig!!!

Vi venter så spent på resten nemlig!!

Skrevet

Å, så bra! Dem e jo bare sååå søt, vente veldig her no! Rekk å vaske litt golv før dem kommer da:)

Skrevet

åååååååååååååååååååååååååååååå....... har ikke ord jeg...

Skrevet

Sitter bare å snufser jeg... Atle er en super fyr altså, så rolig og snill!!! For en behagelig fødselshjelper:) Og for en nydelig baby!!!

Skrevet

Da har jeg nettopp fått med meg episoden :)

Utrolig flott.

Tårene triller her... Helene var kjempeflink!

Skrevet

Fine fødselen:-) *tårene triller* Men hvilket sykehus er de på? Er ikke det samme som tv-serien, vel?

Skrevet

Hmmm synes det stod karihaugen på skiltet over sykehuset langs veien - og det ser helt annerledes ut utenfor. Men jeg har aldri vært inne på fødeavdelingen i drammen. Jeg tror dette er et annet sykehus.

Skrevet

Gleder meg til å se det. Men det er så helvetes vondt å vite at datteren min døde på samme bad.

Skrevet

Snufs, tårene triller =)

Men babyen så diger ut da! håper vi får vite hvor stor han var!

Skrevet

jeg og sambo satt å så i går... guri malla så flink han der atle er:)

Skrevet

åh...herregud som jeg griner ;P...hehehe...godt jeg er alene hjemme :)...kan ikke vente til & holde min lille bebis i mine armer :)...*snufs..snufs*...

Skrevet

2barn, 1 engel & 1i magen:

Så utrolig tungt,da kan nok episoden bli vond å se.For alt foregår jo kun i det badet. Uff,håper du tåler dette da.

Vet selv om dette med dødfødsel på overtid,og det er helt forferdelig.

Stort av deg å takle et svangerskap til syns jeg,kjempe tøft :o)

Stor klem

Skrevet

Akkurat fått sett det, å grine grine grine.... Dem va så utrolig flott begge to, å han der Atle burder virkelig få ros altså. Så flink å rolig til å være så ung - eg e' imponert!!! Det her skal samboern få se, så han skjønne korsn eg vil ha det:) :) :)

Skrevet

Tårene renner gitt... :) Så utrolig søt han Atle er. Gleder meg til å oppleve det der selv engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...