Gå til innhold

Atle & Helenes fødsel episode 13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Er det siste episode? Fødselen kan jo ikke vare veldig mye lenger nå...

Skrevet

Hurra:-) Gleder meg, hun føder sikkert da, tror dere ikke det?

Kom jo ganske langt i episode 12.

Skrevet

Det er sånn ca 7 episoder igjen, men er ikke ferdig redigerte, så er ikke sikker på hvor mange det blir :-)

Skrevet

Så flott da! Tenkte at serien var ferdig når fødselen var over jeg, men det er jo flott hvis vi får følge dem etter fødsel også!!

Skrevet

MajaMor- er du Helene eller? :-)

Skrevet

uææh..nån fler som ikkje få tell å se episode 10-11-12??episodene før det får æ sett, men ikke de...så frustreranes...!

Skrevet

Hehe, nei, jeg er ikke Helene :-)

Skrevet

takk for opplysningen. :)

så spennende!! jeg følger med på hele og atle vettu!! :) det minner meg sånn om da jeg skulle ha førstemann. :) så da benker jeg meg forran pc'en i dag litt over 12 da! :)

Skrevet

Ja, fødselen så langt minner meg SÅ om min egen! Jeg kjenner nesten smertene på kroppen når hun har rier.. Og så godt og se noen som bruker stemmen! Det gjorde nemlig jeg også:-)

Skrevet

fiona: hehe!! ja, det er godt å se at det er flere som gir lyd i fra seg. :) det gjør en del av de som føder i serien "jordmødrene" også.

jeg ga ikke særlig mye lyd i fra meg da jeg skulle ha nr1, men jeg kan love deg at jeg brukte stemmen mye da jeg skulle ha nr2!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...