Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Da melder jeg meg for alvor inn her. I går hadde mannen min og jeg en seremoni over doskålen hvor de resterende p pillene endte sine dager ) Dette blir spennende!!! Lykke til alle sammen ) Klem fra meg!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Ååå så koselig med en ny prøver, velkommen skal du være. Håpe du får et kortvarig opphold her inne, så du åker fort til 1 trim;O) Klemmer fra meg
mamma til 2... Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 velkommen og lykke til:) håper oppholdet her blir kortvarig og at vi ses på 1 tri om kort tid:)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Takk takk ) Kan ikke helt tro at det endelig er vår tur til å prøve. Jeg har hatt lyst lenge, men jobb + bryllup var to faktorer som gjorde at vi ventet. Ja, vi får håpe vi er på 1. tri fort som fy, jenter )
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 velkommen velkommen... ja håper ikke du blir her lenge.. lykke til med prøvinga...
Blacktower Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Lykke til med prøvinga! Har akkurat begynt å prøve for alvor selv jeg. Blir spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå