Gå til innhold

Hva tror dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en utskrapning for nøyaktig 4 uker sien, var i uke 13 og fosteret hadde vært dødt i 1-2 uker før det.

Tok en CB-test i dag tidlig som viste positiv (litt svakt, men dog positiv), men det kan vel like gjerne være at hormonoene etter forrige spire fortsatt sitter i kroppen som at jeg er gravid på nytt??

Skal på skikkelig fest i dag og hadde gledet meg til å slå ut håret, men vil jo ikke det hvis det skulle vise seg at det er en ny spire på vei...

Finnes det noen måte å få svar på dette? Håper noen kan gi noen fornuftige svar - blir jo helt snål av å gå og tenke så masse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp meg litt da...? Hvor lenge sitter disse hormonene i kroppen?

Og fins det blodprøver eller et eller annet man kan ta hos legen for å bekrefte / avkrefte?

Skrevet

De kan sitte igjen i uker.

Jeg hadde en MA i uke 10, og testa positivt en hel mnd etter utskrapninga.

Du kan ta blodprøver til legen, men da må du ta først en for å sjekke mengden hcg, og en til 2 dager etterpå for å se om den har sunket eller doblet seg. Har den doblet seg, er du gravid.

Skrevet

Hmm. Da tror jeg at jeg koser meg skikkelig på fest i dag!

Men det som gjør at jeg tenker så mye på det er at jeg to 1 1/2 uke etter utskrapning tok en test (fra KvinneKompaniet eller noe sånt) og den viste negativ... Men jeg stoler ikke helt på den, tror CB er mer pålitelig.

Går og kjenner ekstra godt etter om det er noen symptomer og kjenner jeg virkelig etter finner jeg selvfølgelig noen... Nei, i dag tror jeg at jeg skal feste og så får vi se om TR dukker opp etterhvert...

Er ikke så fryktelig tålmodig akkurat og blir smårar av å tenke "hvisomattedersomatte"!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...