Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 dere aner ikke altså jenter, men jeg gav lillegutt hapå på brødskiva idag tidlig jeg!!! er ikke jeg en dårlig mor????? jo huff er jo det siden jeg gav han sukker.... ifølge her inne, så er man jo fullstendig GAL da!! mye tullete her inne altså.....
Bægge dætern Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 for et usaklig innlegg.........................vil du ha bekreftelse på at du likevel er en god mor?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 selvfølgelig vil jeg ha bekreftelse på det;) haha......
Rut Bram Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 slapp av tror ikke de som skriver her inne nødvendigvis utgjør et representativt utvalg... Så lenge du er fornøyd med dine valg er det det som teller. Og min datter har smakt det meste av det vi spiser, sjokolade, is, kake inkludert - hun blir 1 år om en uke
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Du pusser da vel tennene hans, så det der er ingen tragedie. :-) Bedre med Hapå og mat i magen, enn en kresen unge som ikke vil spise.
firemerkersmør Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Det er det teiteste jeg har sett i dag!!!! Helt sant!! Ny runde på dette med sukker?? Nei takk.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 og nå venter du vel masse kjeft eller vil du bare ha bevis for at du er en god mamma som driter i hvor mye sukker??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 som driter i hvor mye sukker?? du bør vel kanskje skrive ferdig før du legger det til;) haha...... det er ikke en fullstendig setning det der veit du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå