2 Hærligheter! Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Skal til tannlegen npå snart..Men sist jeg var der holdte jeg på å svime av opptil flere gang...Og jeg er så redd for å svime av når jeg skal dit nå!! Kan det være at jeg glemmer å puste når jeg ligger i tannlege stolen eller?? noen pusteteknikker?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 hehe, jeg kjenner meg igjen. Da jeg var gravid fikk jeg en sånn bedøvelse m adrenalin - jeg ble kjemperedd og gikk nesten i bakken. Et par ganger etterpå ble jeg også sånn, men det var uten bedøvelse. Nå går det bra, for jeg innsåg at jeg hadde fått en traumatiskopplevelse m adr. bed., og at det ikke er noe farlig. Tenke, tenke... og så hjelper det å si i fra til tannlegen slik at de behandler deg deretter:)
2 Hærligheter! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Oki..skjønte ikke heeelt svaret ditt ;-) men takk alikevell.. Hehe..
1974 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Hei Jeg ville tatt en prat med tannlegen om jeg var deg. Ta gjerne en tlf eller snakk med tannlegen når du kommer dit. Jeg har og skrekk for tannlege etter masse vond tannbehandling...jeg fikk tilbud om å få noe valium eller noe sånt litt før timen slik at roet meg...men jeg takket nei da....for jeg har ikke sånn veldig skrekk...går fint...bare liiiiiiiiker det IKKE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå