bentehelenmarth Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er det noen som vet om man kan ha pitte litt brunlig utflod og likevel være gravid? (Dumt spørsmål kanskje, men jeg vet rett og slett ikke). Og jeg håper jo at jeg er gravid. Litt tidlig og ta test ennå. Skal vente noen dager. Men får panikk når det kommer brunt utflod. Redd tanta skal komme:-)
bentehelenmarth Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 En uke siden. pleier å være ganske presis.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 hmm, har du tatt test da?? Jeg får litt brunt utflod før ikm, men det er jo spotting.
bentehelenmarth Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Testet negativt for 5 dager siden.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Da kan det jo være tanta som er på vei, og at du spotter litt før den kommer skikkelig igang.
bentehelenmarth Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 Huff, ja. Deprimerende. Kan ikke den tanta holde seg unna da? ;-)
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Hehehe jo jeg har bedt henne ryke og reise i lang tid nå, håper hun har tatt det til seg nå;O) Men så lenge du ikke blør, skal du ikke bli deppa:O)
bentehelenmarth Skrevet 28. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2007 Håper tanta hører på deg da:-) Takk. Skal prøve og ikke deppe. Det ødelegger bare helgen. Jeg har jo lest at mange spotter selv om de er gravid. Det er jo lov og håpe at det er sånn det er her også:-0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå