Athina' Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Til dere som er bekymret for å handle gjennom dem, ikke nøl, løp og kjøp! :-) Vi monterte opp TFK vogna i går, og etter at hjulene var satt på hørte vi en sliring i dem. Det viste seg at bremseskivene var litt skjeve så de tok klossene når hjulene snurret. Titta på nett og fant tlfnr til Henning som jobber der, og tenkte at jeg skal prøve å ringe for å forklare dette på mail blir litt vanskelig. Vel klokken var 21.15, så jeg regnet ikke med å få svar, tenkte jeg fikk en svarer så jeg kunne legge igjen en beskjed, men neida!! Han tok tlf, sa at TFK's skiver kunne bli sånn under transport for de er litt skjøre for støt, men han hadde aldri hørt om at begge to var skjev. Vel uansett han beklaget opp og ned og i mente, slo opp navnet mitt på datan mens jeg snakket med han, sa adressen min og at 2 nye skiver var i posten i morgen! Spurte om jeg skulle sende tilbake de andre men neida det var ikke nødvendig, var det noe feil, så var det noe feil og det skulle rettes opp umiddelbart :-) Jeg satt der helt flabbergastet og imponert, og ikke i det hele tatt skuffet over den lille lyden fra hjulene for en slik service er imponerede og gjør at man vet at man har gjort en god handel, og at folkene som jobber der er suverene! Så til dere som er bekymret over å handle der, ikke vær det! Man får bedre service, Kjapp levering, mer for pengene og sist men ikke minst flott behandlig fra de ansatte der det ikke er snakk om å bli mistenkeliggjort om noe som skjer med vognen :-) Norske serviceyrker har mye å lære fra dem! :-) Så all ros til babyjungle.nl! :-))
prøvekluten+3små Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 har og bare hørt bra om de:o) ei venninne bestilte derfra,og hadde vogna bare ei uke seinere! PÅ DØRA! så skal definitivt handle der når det blir tid for sportstrille i heimen
Athina' Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Ja, det er verd det når man tenker på pris og hvordan man blir behandlet. Er jo ikke noe problem å handle med dem hvis noe går i stykker ellerno. Er større problem med levrandører her hjemme, for uansett hva det er så har man som regel skyld og det tar evighet for å få reparert for vi som kunder blir ett problem for dem osv. Jeg skal selv handle derfra hvis det er mer jeg trenger ja :-)
temi & keli Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Hva slags språk prater man med Henning? )
Athina' Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Han snakker godt engelsk så det er ikke noe problem å snakke med han eller å gjøre seg forstått :-) Og vet du ikke hva ting heter på engelsk så si hva du tror det kan være og så finner han ut av det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå