Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Kan også være genser egentlig. Det viktigste er at den er myk, og kan fungere både som egen jakke og under tynn vinterjakke. Den bør også kunne vaskes på fornuftig vis (maskin) Noen som har et tips ? Polarn&Pyret sin er fin, men vi trenger ikke at den er vanntett eller vindtett. Bare myk og varm - og ikke så klumpete. Skriv gjerne pris også :-) Vi har mistet Skogstad jakken til jr, så nå må jeg finne en ny....
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Anbefaler Nøstebarn-jakka i ullfleece jeg, den er helt fantastisk, men BØR håndvaskes, noe som er superenkelt siden den er i 100% ubehandlet ull, så skitt setter seg ikke skikkelig fast.. :-) Men den kan tas på ullvask i maskinen også altså...
1974 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Fant en deilig og lang fleece jakke på sport1 (eikersenteret rettnok). Var en sånn fleece joggedress egentlig men buksen er altfor lang...men jakken er god og varm og kostet bare 199 totalt. Het skibum eller noe sånt....rosa og lysegrøn...vet ikke om de har andre farger.
1974 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Vasket på 40 grader med vanlig vaskemiddel og skyllemiddel
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Har en Fleecejakke fra Skogstad som vi kjøpte i fjor som har vært utrolig mye brukt. Kostet vel 299,- på en sportsbutikk, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå