Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Babyen min på 4 uker har de siste 4 dagene skreket hele natta,det virker som at hun ikke får nok mat,hun suger og skriker og kaver med armene og jeg får ikke roet henne..Prøver å gi henne smokken men den spytter hun ut når hun skjønner at det ikke kommer noe mat.. Har mer enn nok melk på dagtid,men når kvelden kommer så vil hun ha mat hele tiden,men det virker ikke som at hun får "spist seg opp til natten",for hun spiser hver time og natta og bare hyler... Bøir jo helt utslitt av dette her når vi ikke får sovet,og når man i tillegg har en til hjemme på dagtid så blir det ikke noe søvn da heller,for alle er jo på jobb så ingen til å passe... Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre??
6Ymamma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hmmm...det er ikke kolikk dette da tro? Du får nesten ringe helsesøster å snakke med henne. Jeg tørr ikke å gi deg råde om å gi henne litt mme, for i mange tilfeller kan det skade på melkeproduksjonen din, men det er noe som heter øke dager å da er det litt skriking, å det er normalt! Kanskje du fikk skrikingen på feil side av døgnet
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Tror ikke det er kolikk for det hadde eldstemann og det var ikke sånn skriking...Men jeg kan ta en tlf til HS og høre med henne hva jeg skal gjøre ..
Mille** Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Høres kjent ut, sånn hadde jeg det med nr 2 i ca 2 mnd, dvs fra hun var 1 mnd til hun var 3 mnd. Da var jeg så utslitt av den amminga, spesielt på natten, at vi begynte med tillegg på kvelden. Etter det ble kveldene og nettene myyyye bedre. Men om det var riktig å gjøre vet jeg ikke, angret mange ganger. Etterhvert fikk hun puppenekt, og da hun var 6 mnd hadde hun kuttet puppen fullstendig, ville bare ha flaske. Da var jeg usikker på om jeg hadde gjort det rette med å tilby mme når hun var 3 mnd. Selv om jeg egentlig følte jeg ikke hadde noe valg. Jeg prøvde mye forskjellig. Ammete, pumping i mellom måltidene, la det gå 2 timer eller mer mellom måltidene på kvelden (det funket dårlig, masse gråt), drakk litersvis med vann....ingenting funket... Lykke til videre, skjønner at det er tungt for deg, jeg hadde en stor skoleunge i tillegg så jeg fikk hvilt meg innimellom. )
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Takk for svar JosoMamsen ) Lå å tenkte i natt at nå blir det MME på kvelden for å se om det hjelper,for vis dette skal holde på lenge så blir jeg smårar.. Har prøvd forskjellige ting jeg og,men hjelper lite ser det ut som ( Med eldstemann måtte jeg begynne å gi tillegg når hun var 1 måned,men klarte å amme til hun var 3-4 måneder..Så det kan vel hende at det blir sånn denne gang også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå