Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 nesten så jeg krever sol-fri.fikk det på barneskolen da sola titta frem etter mørketia.her skinner det!! Endelig forstod den at her skulle den være noen dager =) så godt det er å se alt støvet så danser da!! =o} Håper alle har det bra i dag.å jeg leverer en laaang klem til di som trenger en i dag. Ha en fin fredag. Masse klæmma fra ho "Skrangelpetra" hehe ;o)
Trollmora Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Stor klæm tell en stabeis i sola ) Håpa du ikke har så mye klesvask i dag, men at du faktisk kan ta med minstemann til sandkassa og bare nyte høstsola!
Trollmora Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Butikkrunde kan være koselig det ) Kos deg uansett i go`være! Verka medisin?
Trollmora Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Skjønner at det ikke er bare å velge leger på øverste hylle ute i distriktene, men er det ingen andre du kan gå til? En som har tid til å høre på deg? En som mener at det er viktig å hjelpe deg? En som klarer å sette seg inn i den komplekse problemstillingen som kroppen din har faktisk er? Håper uansett at du får en "bedre" time neste helg hvis ikke medisinen fremdeles ikke virker. Go bedring og kos deg i sola klæm fra
Travelmor Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Deilig med sola ja.. Men solefri = skoelfri.. Nei - i dag får de være på skolen, for nå er det høstferie... Det skal sannelig bli mange nok dager der vi krangler om hvem som skal få lov til å være på nettet... 15-åringer er også ett hode større enn meg, så det nytter ikke å sloss om godene .... Håper Skranglepetra har det bedre når sola varmer! God fredag helg klem sol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå