Gå til innhold

Hadde dere tatt han til legen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

MInstegutten min er 7 1 /2 mnd.

Ble forkjøla forrige lørdag og hadde feber i drøye 3 døgn.

Nå er han feberfri ( har ikke tatt temp på noen dager men han er overhodet ikke varm)

Men han snørrer, er hes og hoster.

På dagen er han som regel blid ,litt mer surting enn vanlig, men han spiser ikke omtrent.Han bare drikker.... jeg ammer han ca 4 ganger også drikker han ca 500 ml mme..............Grøt vil han ikke ha.

 

Det største problemet er nettene. Han er grei legge, men når han våkne for mat får han ikke sove igjen, igår våknet han kl 23, men sovnet ikke før 01.00. Han gråt ikke noe serlig.Lå å skarvla og vrei seg i over 1 time, før han begynte å sutre fordi han sikkert var trøtt.... gav han ill slutt en paracet og ei flaske melk. Han roet seg da kjapt så jeg tror det var metr melka enb paraceten som funka.............

 

Men burde jeg ta han til legen for åse om han kan ha øreverk eller halsbetennelse eller noe eller ville han hatt feber da? Legen så på han tidligere i uka og da var han litt rød i ører og hals, men ikke noe som krevde behandling..............

 

Men iog med at han nesten ikke gråter så tolker jeg det mest som om han er irrtert oga tett nese og forkjølelsen generelt. Hadde han hatt vondt i ører eller hodet så hadde han vel hylt??

 

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han hatt ørebetennelse hadde du merket det ja! Jeg ville nok sett det an, det er ikke rart om de er litt ugne etter at feberen er borte, han er jo ikke i form, men tror ikke jeg hadde dratt til legen "bare" for dette... Se det an litt, og hvis han tydelig har vondt så ring legen og hør :-) Lykke til, og god bedring til lillegutt!

Skrevet

Er egentlig enig i dt ja :)

Skulle bare ønske legen kunne hoste opp noe mirakel medisin mot forkjølelse hehe............. Slitsomt når det går utover nattesøvn......... Men vi får holde ute!

Skrevet

Jeg hadde nok sett det an.. Var hos legen med min gutt i forrige uke, og da fikk jeg beskjed om at så lenge han sugde bra var det ingen fare.. Gutten din er nok litt mere irritabel enn normalt pga tett nese og slikt , ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...