Gå til innhold

Nei nei nei, er skuffet over meg selv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mann og 2 barn, nettopp vært på jobbseminar og kommer hjem forelsket ikke i min mann, men en mann som er gift og har barn.

Eneste jeg tenker på nå er han og har fått tatt bilder av denne xxx, så ser på de hele tiden og er virkelig frustrert.

Hva gjør jeg?? Slutter og tenke på denne mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la det ligge i fantasien og se om det ikke går over : )

ikke unormalt å fantasere litt om andre når hverdagen butter imot.

men er det mannen eller hverdagen deres du er lei? eller er du bare fasinert av en annen?

Skrevet

Ja, du slutter å tenke på denne mannen. Blir helt forbanna jeg når jeg hører slikt. En ting er at du vil kvitte deg med din egen familie, men respekter nå at denne mannen er gift. Brenn bildet og bli voksen. Tror nok at konen til denne mannen vil ha ham for seg selv.

Skrevet

Slik snakker en som ser verden i sort og hvitt.

Til deg som er forelsket, slikt skjer hele tiden. Og det går over selv om det ikke føles sånn når man er oppe i det. Er det selv for tiden. Er lov å være forelsket, sier det pang så sier det pang. Men dersom det ikke er noe veldig galt hjemme så bør man jo holde seg i skinnet.

Synes forøvrig ikke det å legge seg etter en gift mann er noe å applaudere for, men det er nå mannen som må styre seg. Min mann var en gang utro, jeg synes skylden var hans alene, synes faktisk synd på hun som forelsket seg i ham. Dere som blir så hissige når dere hører om slikt, det virker som om dere mener menn ikke har evnen til å styre seg.

Skrevet

Hi her! Har lenge slitt med min mann og er drittlei av og mase om det meste. Sex har vi ikke hatt på 6 måneder og en klem er ikke dagligdags for og si det slik. Da jeg var syk tidligere i høst, ville han at jeg skulle legge meg på gjesterommet og slik ble det nå da, Lå der i ca 2 uker til jeg var helt frisk.

Han jeg er betatt i, er bare så herlig, får meg til og le og føle meg levende igjen. Tror nok ikke han har det så bra i ekteskapet, barna hans begynner og bli store.

Men jeg skulle ønske jeg klarte og glemme denne mannen, men det er ikke lett, har til og med filmsnut der han sier masse morsomme ting til meg.

Skrevet

Slik er det litt her hjemme også, selv om det begynner å bli bedre. Masse krangling og lite sex og kjærtegn. Da er det jo ganske fort gjort å bli forelsket når man møter er kjekk og morsom fyr som er alt du savner hos mannen din. Heldigvis for meg tror jeg ikke min flamme er interessert i meg, så det blir med drømmene. Det er faktisk deilig å føle seg litt levende som du sier. Selv orker jeg ikke tanken på å se barna annenhver uke, så da holder jeg ut hjemme enn så lenge.

Skrevet

Dette tror jeg er helt normalt, det er heller unormalt å gå gjennom et helt liv og ikke noen gang bli betatt av andre. Forskjellen er om man gjør noe med det eller lar det ligge... Jeg har selv opplevd det, og regner med at min mann har opplevd det samme selv om vi ikke forteller det til hverandre. Kjenner også en del som har gått fra hverandre etter lang tid. Og selv om jeg har vært betatt av andre, kunne jeg aldri i livet tenke meg å gå fra mannen min, det er ham jeg elsker og vil dele livet med. Man det er vanskelig å generalisere! Hvis dette er første gang du opplever noe sånt, la det ligge. Nyt følelsen i det skjulte og om en stund har det sannsynligvis gått over. MEN hvis det ikke er gått over om f.eks et halvt år må du kanskje begynne å tenke litt nøyere på forholdet til din mann - hvorfor funker ikke det og hva vil du gjøre med det?? Begynn der - ikke med den "nye"!

Skrevet

Hvis det er så ille, så bør dere oppsøke hjelp. Det virker jo som dere har sluttet helt å kommunisere. For barnas skyld bør man vite med seg selv at man har gjort alt i sin makt for at forholdet skal fungere, og ikke bare se på at det går til grunne.

Skrevet

Husk at selv om du ikke kan velge om du blir forelsket eller ikke, det bare skjer, så kan du velge hva du vil gjøre med forelskelsen. Dyrke den eller overse den. Anbefaler på det sterkeste det siste. Alle forelskelser går over hvis du ikke dyrker den.

Skrevet

Helt normalt, kvitt deg allikevel med bildene og ikke tillat deg selv å dyrke forelskelsen mer, med mindre du har lyst til å bedra mannen din og sette hele familielivet og det dere har sammen.

Ikke sikkert han du er "forelsket" i er så interessertheller, de fleste gifte menn holder seg i skinnet og det verste jeg vet er egentlig folk som prøver seg på gifte menn. Hva forventer de egentlig, antar de at enhver mann vil være utro mot kona si??

Skrevet

Hi her igjen! Vil ikke avsløre meg her, da jeg er innom daglig på dib.

Har ikke tenkt så mye på denne mannen, ikke sett på bildene heller i helgen, men tankene kommer jo og går!

Vil tro det er enklere og glemme han siden vi ikke har noen form for daglig kontakt og sånn sett ikke kommer til og møtes heller ofte.Må nok bare glemme han så raskt som mulig og tenke på han som en flørt og ikke noe mer! Takker for svar, var mye som var intressant og lese!

Skrevet

Har vært i en liknende situasjon, men han jeg falt for var singel. Dessverre lot jeg det gå alt for langt før jeg våknet og innså at jeg ikke ønsker å gå fra mannen min og bli mamma på deltid. Det jeg har gjort må jeg leve med, men kommer aldri til å fortelle det til noen. Angrer nå. Var jeg deg ville jeg ikke dyrket forelskelsen men ventet på at det skal gå over. Det gjør det med en forelskelse som ikke får næring.

Skrevet

Jeg har akkurat vært forelsket selv. Selv om jeg elsker samboeren min kjempemasse. Men det handler om fysisk attraksjon, og fantasi. Jeg ville aldri levd det ut, og jeg ville aldri byttet bort det jeg har.

Det er vanskelig å si noe om dette, for du sier ikke noe om hvordan du og mannen din har det ellers, og hvor gamle barna deres er osv. Men mitt råd er å rive sund bildene, akseptere at dette bare er kjemi. Det er ikke virkelig. Og Komme over det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...