Miss RM Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Det er vel når det er 40 dager igjen til termin man regnes som høygravid?? Vel, da er jeg det i dag!!! Kan ikke tro hvor fort dette går!!! :-)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 hører ikke til på dette forumet enda men hehe Gratulerer så mye da!
Aylinah Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Velkommen etter og NYYYYYT tiden hehe Lettere sagt enn gjort,men husk å nyte den siste tiden,Ikke stress med noe,da blir du bare lei hehe )
Miss RM Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Skal prøve å nyte den siste tiden ja, er egentlig i ganske god form, men kanskje litt tung, hehe.. Føler meg som en flodhest noen ganger (men samboeren min synes jeg er en søt flodhest da, hehe) Vasket babyklær i går :-) Måtte bare ha noe å gjøre.. Jeg HATER egentlig klesvask, men det var jo bare koselig.. Plukket ut hva som skal være med på sykehuset.. Kanksje litt tidlig, men det blåser jeg i :-) Ikke noe stress her nei!! Bare litt over en uke til med jobbing, så blir det kun avslapping og småpusling med ting hjemme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå