Trollmora Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Bare tenkte på den jobben? ...og hvordan fikk du egentlig ut han fæle lederen?
Karomamma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 He he, tror ikke jeg skal beskrive prosessen her... Vi sier det sånn som Valla ...."æ har mæktige vænna". Med forsikring om idiotens avgang og en liten ansvarsjustering for meg, bestemte jeg meg for å ikke søke på den andre stillingen. Så plutselig denne uken ringte det en direktør fra yyytlandet (fortsatt internt) og tilbød meg en enda mer spennende jobb her i Norden!! Så det er ikke slutt enda, jeg skal treffe henne i oktober. Summa summarum: det ruller som før. Stemningen og på jobb ble 300% prosent forbedret den dagen han annonserte sin avgang, så folk er positive og blide Takk for at du spør
♥Snulder Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Godt å høre at ting løser seg på riktig måte Karomamma! Og vi som kjenner deg skjønner godt at alle vil ha deg!!! Du er en sterk person og ett fantastisk menneske!! Men... av egoistiske grunner (mine altså..) ... ikke flytt langt unna oss da!!!
Trollmora Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Mæktie vænna haha ha, den er grei! Håper den Norden-jobben har Oslo-base ) Arti å føle seg ettertraktet ikke sant?
Plutseliten :) Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Så fint at ting har roet seg og at stemningen er på topp! Spennende med jobbtilbud
Reveenka Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Hehe, sånt liker jeg! Snille jenter kommer til himmelen, men flinke tøffe jenter kan komme seg hvor som helst! (fritt omskrevet c",))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå