Gå til innhold

Har dere på dere rødt i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg.

Og begge barna mine.

Kan noen hjelpe meg å forklare på en enkel måte hvorfor man skal ha på seg noe rødt. Gutten min på 5 lurer. Jeg har prøvd å forklare men han skjønte det ikke helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kler man seg i rødt i dag, sympatiserer man med demokratibevegelsen i Burma.

Her blir det dessverre ikke noe rødt i dag, siden jeg skal på jobb og vi har gule skjorter. Men det betyr ikke at jeg ikke støtter et demokratisk Burma.

Skrevet

Synes at det er rart at det ikke er noen fler som støtter demokratiet i Burma.

Jeg håper at det er mange som kler seg i rødt i dag!

Skrevet

Jeg har rødt.

Skrevet

Jeg skulle inderlig gjerne gjort det, men har ikke en eneste rød topp..! Har endevent skapet :-/ Men tenkte å ta på et rødt skjerf og en rød nål på toppen, og jeg er uansett med dem i tankene..!

Skrevet

jeg skal ha rødt, og babyen også, hvis jeg bare klarer å lokalisere den røde buksa hennes.

Skrevet

Tar på rød jakke når jeg går ut i dag.

Skrevet

ja, det har jeg, men er ikke pga av noe, jeg har faktisk bare en joggedress, og den er rød, og jeg skal være inne store deler av formiddagen...så derfor...har ikke fulgt så mye med på hva som skjer i Burma jeg, må jeg innrømme.....

Skrevet

Ja, det har jeg.. men mest fordi det er arbeidsantrekket vårt..

Når vi i tillegg støtter en god sak er jo det bare bra :-)

Jenta mi har rød genser på også.

Får velge den røde jakka da :-)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke ett eneste rødt plagg i skapet mitt, men hadde tenkt å dra ut å finne meg nye klær. Har sett etter røde overdeler lenge. :o)

Jentungen har på seg rød jakke i dag da. Lillesnupp har en del røde klær men de er enda litt for store. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...