Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 hvor går grensen?Har ikke feber. virker i fin form,kanske litt mere sutrete enn vanlig
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Grensen er feber. Første året i barnehage er man gjerne forkjølet fra september til mai.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg ville holdt barnet hjemme. Det er utrolig hva de små kan fikse opp i med kroppen sin hvis de får ro i perioder, da kan man slippe forkjølelse hele året, som mange bare rett og slett godtar. Ro og sunn mat, mye søvn, enkelt og logisk! Gode tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå