Gå til innhold

ENDELIG!!! I DAG HAR JEG TIME TIL UL


Anbefalte innlegg

Skrevet

Iflg legen er jeg i dag 19+5.. Jeg mener jeg er 19+3..

Jeg har en sterk magefølelse på at jeg fåt termin 25. februar..

 

Kl 9.00 finner vi ut hvem som har rett.

 

Håper jordmor/lege kan gi oss en pekepinn på kjønnet i magen. Men mest av alt ønsker jeg nå å få bekreftet at alt står bra til der inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!! :)

 

det å se nurket på ultralyd er en utrolig opplevelse :)

 

masse lykke til :)

Skrevet

Lykke til, håper du er snar og la oss få vite hvordan det gikk :-)

Skrevet

Så deilig da!

Det er så godt å få bekreftet at alt er iorden.

Herlig følelse!

 

Lykke til.

Skrevet

13 dager til min tur... håper tiden flyr avgårde...

Skrevet

Akuratt 2 uker igjen så skal jeg på ultralyd.... gleder meg sååå.. Kan mest ikke vente etter jeg hørte hjertelyden sist Tirsdag, svever her :o) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...