Galskapens overhode Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Iflg legen er jeg i dag 19+5.. Jeg mener jeg er 19+3.. Jeg har en sterk magefølelse på at jeg fåt termin 25. februar.. Kl 9.00 finner vi ut hvem som har rett. Håper jordmor/lege kan gi oss en pekepinn på kjønnet i magen. Men mest av alt ønsker jeg nå å få bekreftet at alt står bra til der inne..
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Grattis!! det å se nurket på ultralyd er en utrolig opplevelse masse lykke til
mammamia<3 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Lykke til, håper du er snar og la oss få vite hvordan det gikk :-)
Shandra - fødeklar Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Så deilig da! Det er så godt å få bekreftet at alt er iorden. Herlig følelse! Lykke til.
vipsen*en av hver* Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 13 dager til min tur... håper tiden flyr avgårde...
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Akuratt 2 uker igjen så skal jeg på ultralyd.... gleder meg sååå.. Kan mest ikke vente etter jeg hørte hjertelyden sist Tirsdag, svever her ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå