mayaya Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 hva gir du ungene når de skal lære å spise mat egentlig?? jeg har såå vanskelig for å finne bra kost for små mager her, jeg tenker jo sååå norsk da, og det funker bare ikke. Grovbrød med leverpostei får jeg ikke tak i. Så hva da? Loff med peanutbutter? mac n´cheese? pancakes? neeeiiii, jeg klarer ikke sette hodet mitt over til å skjønne denne maten... ikke ennå iallefall... :-p
mayaya Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2007 og har du peiling på om det finnes leiebilselskap med ok priser??? hihi
Northernlights Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg ga han risgrøt for babyer først. Men det finnes leverpostei,men det heter liver wurst eller noe sånt,og er litt tykkere. Brød kan man kjøpe som er grovt,men det er litt dyrere. Lillegutten min har spist veldig lite.Han er en kresen fyr =o) Men han elsker sånne riskaker (quakers),og ellers finnes det litt av hvert å velge i om du er på fks wal-mart,der bleiene og barnematen står. Fingerfood for småbarn. Sånt som smelter i munnen deres,og er næringsrikt. Vi har også gitt han melk med cornflakes. Det liker han. Men mest går det akkurat nå i frosne vaffler til frokost, som jeg stapper i brødristeren (han har perioder hvor han liker en spesiell matsort bedre enn andre ting). Han liker ikke smør på maten....men han har begynt å like ost. Håper du finner noe =o) Skal du være her lenge,da?
mayaya Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Ja, risgrøt og fruktglass har vi funnet :-) Brød har vi vel forsåvidt funnet, men bare som sånn litt seigere, ferdigoppskjært :-p og ovnen her klarer jeg ikke steke en pizza jevnt på, så baking tror jeg utgår for ei stund.. hihi.. Jeg så på de kjeksene og sånn ja, men det stod ikke anbefalt noe alder på dem, og jeg tenker han er litt liten.. hehe... han er 6 mnd da. Banan får han hver dag, og grøt og fruktglass Skal være her til midt i desember :-D
Northernlights Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 google renting a car in "staten du er i", så kommer det sikkert opp en god del forskjellige. rentawreck har visstnok rimelige biler.Men kanskje det er billigere å kjøpe en bruktbil?
mayaya Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 de har vi ikke testet nei.... men har prøvd alle vi kommer på, og det er en del forskjell i pris ja...ang bruktbil så tror jeg det er mye styr for kort tid. er visst en del papirarbied ifht forsikringer og sånt også... og så må man jo ha pengene i utgangspunktet :-p
Northernlights Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Dere finner sikkert et rimelig alternativ. PRUT! ;o) De har gode tilbud.Men forteller det ikke til kunder som kommer rett fra gata. Noen har kuponger på tilbud fks midt i uka. Så det er mye å spare. Nå finner jeg senga mi..skal opp tidlig. Må være oppe i 6 tiden pga skolebussen. natta! =o)
mayaya Skrevet 28. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2007 Prute ja... DET skal jeg jammen prøve.. thihi Opp kl 6... *puh* jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det igjen jeg, når jeg skal ut i jobb igjen.. Begyner da kl 6. Da er det såvidt jeg klarer å draaa meg opp av senga i nitiden liksom, samme om jeg er her eller hjemme. hohoho sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå