Helene <3 Sarah Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg har drukket litt mye kaffe i dag og sitter da nattestid og leiter etter nettsiden hvor jeg kan bestille slike "bilskilt" med navnet på til barnevogna, og luer med navnet brodert på.. Har allerede kjøpt nytt sett med navnesutter.. hihi..
snartmammapåny Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 har ingen nettsider til deg... men slik lue med navn på vil jeg og ha så håper noen har en nettside:D Et tips er å søke etter "vognskilt" på forumet her, så får du garantert opp en nettside.
Lullabybaby♥ Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 barnevognskilt.no De var veldig fine.
Lullabybaby♥ Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hehe.. Ja er ikke alt som er så vanskelig vett.
mayaya Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 sjekket forresten på barnetrend, de har mange forskjellige :-)
Helene <3 Sarah Skrevet 27. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2007 fant barnevognskilt.no før jeg så det her.. Det var jo latterlig enkelt egentlig ;D Da var det bestilt, så nå skal jeg sjekke ut lue før jeg køyer! Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå