Gå til innhold

Se hit !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går nå gravid i snart uke 31, har termin 5 des.

å er sykt plaget med "panne vondt i hodet" å har hørt at det kan være farlig under svangerskapet, for det kan være noe svangerskap infeksjon. er også plaget med migrene.

er dette farlig? eller noen som vet noe om det? :-s

håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan vere et tegn på svangerskapsforgiftning, men da er det ofte høyt blodtrykk, og/ eller protein i urinen også.

Er du i tvil eller er usikker så kan du kontakte lege i morgen og få det sjekket.Det er jo ingen grunn til å gå å vere usikker.

Men jeg tror også det er vanlig med hodepine under svangerskapet.

Lykke til videre.

Skrevet

huff. ja takk for svaret. får vel kontakte legen, måtte bare høre hva andre syntes.

er ganske ung så vil ikke komme til legen hele tiden å virke skikkelig dum :-s

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er vanlig med hodepine i svangerskapet ja...biter du i tillegg kjeven hardt sammen?

Skrevet

jeg biter ikke kjeven nei :S

har hatt migrene nesten hele svangerskapet, men nå er det mer "panne vondt" enn i "hodet"..

og hele tiden, iallefall hver eneste dag

Skrevet

Ta deg en tur til legen og få henne til å sjekke blodtrykk og urin, bedre å gå en tur for mye enn en for lite... Pannevondt kan være et tegn på svangerskapsforgiftning og er derfor viktig å ta på alvor.

Ikke stress deg veldig opp og bli veldig redd på grunn av det for det er ikke noe vits i , men ring legen og få deg en time.

Sannsynligvis har du bare helt ordinær hodepine, men det er best å være på den sikre siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...