Northernlights Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Tok ut 60 dollar i dag. Dro for å handle litt mat på Wal-Mart,og tok dessuten med brillene til småen,som er knekt i 2 deler,for å se om det var noe de kunne gjøre med det. Det tar nemlig 6 uker for de nye som er bestilt,før de kommer.Synes ikke noe om at han skal være foruten briller så lenge... Handlet først mat for 21 dollar og noen cent. Fikk dermed igjen 38 dollar og noen få cent. Så gikk jeg til brillebutikken inne på Wal-Mart. Brilleglassene måtte ha ny infatning, for det nyttet ikke fikse dem. Eneste infatningen som passet glassene kostet 38 dollar! Synes sånt er så merkelig =o)
mayaya Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 hihi, noen ganger bare ER det sånn! vi handlet en dag her, masse mat og annet utstyr. Herligheten kom på 50,00 dollar. mannen min gir jenta 50 dollar, og hun sitter leeeenge og prøver å komme på hva han skulle ha igjen...hihihohohahah
Northernlights Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg har prestert en gang å få til mat for akkurat 100 dollar. Snålt når det lander på et sånt rundt tall. =o)
Northernlights Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Ja,man får masse mat for en hundrings ;o) Næææh! Nå kravler en fin liten marihøne på toppen av laptopen! Betyr ikke det lykke?? )
mayaya Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 få den til å flyge av fingeren din :-D får ikke mye for 550 kroner hjemme nei.. men her - ohoi
Northernlights Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 Må da lønne seg veldig åplanlegge amerikatur for nordmenn nå?? Prøver med ALL slags overtaling av søsteren min til å komme en tur. Hun er (dessverre) storrøyker, og jeg som er imot røyl,tok meg i å emaile henne hvor mye hun kunne spart på en mnd om hun kom hit...bare på røyken.. (host)...
mayaya Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 fnis... hvor mye er det for en pakke her da? og der, for den saks skyld? ja, for oss som er her med norsk lønn, er det veldig gunstig nå... :-)
Northernlights Skrevet 28. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2007 Hm, er det ikke 30 kroner sånn ca? For en 20 pakning? Man kan kjøpe en 10 pakning med sigaretter for litt over 100 kroner på en butikk her i byen,vet jeg. Hater røyk..men hvis det kunne lokket søsteren min "over here",var det verdt det. =o) Hun røyker sannelig meg opp 3 turer hit hvert eneste år. Blir ca 30 USA turer som har gått opp i røykosen de 10 årene jeg har bodd her..
mayaya Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Mannen sier en 20-pk koster rundt 60 i norge...
Northernlights Skrevet 28. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2007 dvs hver 10.dag har hun brukt 600 kroner i "cancer sticks"! ( oi..mange penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå