Northernlights Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 http://www.trixiepixgraphics.com/certificates/fc-50_fake_ultrasound.html Den var på kanten! Skjønner ikke det er lov å selge sånt....
Blue Lady Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Hva skal folk med sånt egentlig?? pussig at det er lov ja
snartmammapåny Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Ja det der var jo noe å bruke pengene på... Til en ide da, å starte med å selge spesialtilpassa ultralydbilder...
Northernlights Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Tenker med gru på alle som planlegger kidnapping, og hvordan de da kan planlegge helt tidlig i det falske svangerskapet sitt og lure familie og venner. Skummelt,synes jeg... Sånne gale damer finnes!
snartmammapåny Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 huff ja, det er sant! Mye skumle, syke, forskrudde mennesker ute i denne verden!
Northernlights Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 Oi,man kan tilogmed kjøpe (lage) sin egen avis med dødsannonsen sin i denne falske avisa. Fint om man vil bli kvitt en forfølger, står det... :-/
snartmammapåny Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Skal man liksom bytte ut den daglige avisen til forfølgeren da, men denne falske avisen... Noe sier meg at det ikke helt kommer til å fungere... Mye rart man kan få kjøpr på nettet altså...
mayaya Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 der ga du meg sannelig en ide. med den dødsannonsen altså. kan jeg få førstesiden også?
Northernlights Skrevet 27. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2007 Det sto du kan lage HELE avisa akkurat som du vil. For en jobb =o) Men er kanskje verdt det om man ønsker en fæl person skal tro man er død?
mayaya Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 stemmer det ja... men tror jeg er rimelig safe Over here da, med eller uten aviser.. men det var jo en ide :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå